.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدو بازديد هاي نخستين روز سال نو در هواي باراني گيلان

استان گيلان در نخستين روز سال نو در هوايي باراني و دلپذير جلوه اي ديگر به خود مي بيند.

گروه گروه از مردمان سرزمين کوه و دشت و دريا که نگين ايران زمين مي نامندش با دل هاي با صفا و صميميت خود از خانه کوچ مي کنند تا در منزل بزرگان فرود آيندو اين خجسته روز تحول زمين و آغاز دوباره سال و نوشدن را به يکديگر تبريک بگويند.
با نيم نگاهي به خيابان و کوچه هاي شهر و روستاي استان گيلان به خوبي شاهد تحرک خانواده هايي هستي که با دسته هاي گل و جعبه هاي شيريني با لبان خندان و با صفاي خود ، دل به دوستي ها سپرده اند و تبريک نخستين روز سال نو را به يکديگر هديه مي دهند و در اين انتظارند تا سالي پربار و شکوفا در کنار صفا و صميميت با خانواده و همسايه و هم کيشان و شهروندان خود داشته باشند.
نخستين روز بهار سال 89در گيلان در امتداد روزهاي باراني گذشته، فضايي ديگر و هوايي ديگر دارد و ديد و بازديد هاي نوروزي که از اين روز آغاز شده است در نم نم باران طبيعت صفايي ديگر به سر زمين طلاي سبز بخشيده است.
بسياري از خانواده ها نخستين روز سال جديد را با حضور در منزل بزرگان خانواده از پدر و مادر و پدر بزرگ و مادر بزرگ آغاز کرده اند و برخي نيز در اين روز با حضور بر مزار در گذشتگان و شهداي عزيز و سرافراز ايران زمين ياد و نامشان را گرامي مي دارند.
مسوولان عاليرتبه استان گيلان نيز در نخستين روز سال جديد ميزبان مردم و مسوولان اين استان بودند.
دفتر آيت الله زين العابدين قرباني نماينده ولي فقيه در استان گيلان نيز از نخستين ساعات امروز يکشنبه به روز مردم گشوده بود و مهمانان با حضور در اين دفتر و ديدار با نماينده ولي فقيه در گيلان عيد نوروز را به وي تبريک گفتند.
نماينده ولي فقيه در گيلان هم ضمن تبريک متقابل به مهمانان براي آنان در سال جديد آرزوي خوشبختي و موفقيت و سعادت کرد.
روح الله قهرماني استاندار استان گيلان نيز در نخستين روز سال جديد ميزبان برخي مديران اجرايي و مردم و کارمندان ادارات و نهاد هاي استان گيلان بود و براي ديدار کنندگان موفقيت در کارها در سال جديد آرزوکرد.
هرچند که اين روزها هواي گيلان هنوز از طبيعت زمستاني خود فاصله نگرفته است و بهار با تن پوشي از سرما از راه رسيده است اما گرماي ديدو بازديد هاي نوروزي جلوه اي ديگر به بهار 89گيلان با فرهنگ و ايين خاص خود داده است.
پيش بيني مي شود با افتتاح بزرگ راه رشت به قزوين که چندي پيش با حضور رييس جمهور در آستانه سال نو افتتاح شد استان گيلان ميزبان بيش از يک ميليون مسافر نوروزي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.